Dosar depunere bilanț la ghișeu – ce trebuie să conțină?

Reactualizat pe 1 December, 2020 | Publicat pe 18 May, 2017

Dacă dorești să depui bilanțul la ghișeu și nu online, ai nevoie de următoarele atașamente la dosar:

Listat:

  • bilanțul în două exemplare. Se listează Formularul 10, 20, 30 și 40.
  • raportul administratorului;
  • declarația conform art. 30 Legea contabilității;
  • procesul verbal de repartizare a rezultatului;
  • balanța lunii Decembrie;
  • dosar cu șină;
  • În plus, dacă vorbim de entități mici și mijlocii, deci NU de microentități, se listează notele la bilanț.

Pe stick ai nevoie de bilanțul în PDF inteligent și atașamentul zip, care trebuie să conțină:

  • notele la bilanț semnate (dacă vorbim de entități mici și mijlocii);
  • raportul administratorului;
  • proces verbal de repartizare profit/pierdere;
  • declarația conform art.30.

Unele administrații fiscale solicită CD care rămâne la ei. În caz că trimiți bilanțul prin poștă, atunci în plic pui un CD cu atașamentele.

După ce ai depus bilanțul obții un număr de depunere. Cu acel număr intri peste 1-2 zile pe site-ul https://www.anaf.ro/StareD112/ și descarci RECIPISA (acesta confirmă faptul că bilanțul a fost depus și că nu există erori).

Mult succes!

Distribuie

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *