Știi care este procedeul de recuperare a bazei de date Revisal?

De-a lungul timpului, baza de date Revisal, poate fi pierdută din diferite motive (virus, se arde HDD-ul, etc.). Ca și contabil trebuie să cunoști procedura de recuperare a informațiilor din Revisal.

În primul rând trebuie să știi că nu o să primești o bază de date salvată în rvs. sau xml., o să primești un Raport listat în care apar toate informațiile necesare pentru a-ți reconstitui tu baza de date în baza acelui raport.

Acest Raport se eliberează contra preț. În Oradea costă 20 lei pe salariat, prin alte părți costă și câte 25 de lei/salariat. Cel mai ok este să salvați baza de date Revisal extra: pe un stick, pe un hdd extern sau dacă încă mai aveti, e ok și pe o dischetă. Acest lucru vă salvează și buzunarul și timpul pierdut pe la ITM. Să vă duceți un CD cu voi.

Să vedem care este procedura de recuperare, conform ITM Caraș.

În cazul în care, din diferite motive angajatorii își pierd baza de date și nu o au salvată, atunci procedeul este următorul:

– angajatorii cu peste 50 de salariați (inclusiv) va prezenta inspectoratului o cerere de recuperare, însoțită de o copie a certificatului de înmatriculare, de o împuternicire semnată și ștampilată de angajator, în cazul în care persoana care solicită recuperarea este alta decât reprezentantul legal al angajatorului și o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite. Inspectoratul Teritorial de Muncă va transmite solicitarea către Inspecția Muncii, urmând ca după primirea bazei de date recuperată, să o pună la dispoziția angajatorului, care, la primire va prezenta o împuternicire semnată și ștampilată de angajator, în cazul în care persoana care primește baza de date recuperată este alta decât reprezentantul legal al angajatorului, și o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite.

– pentru angajatorii de dimensiuni de până la 50 de salariați, inspectoratul va pune la dispoziție un „Raport angajator” pentru a avea informațiile corecte, urmând să își recreeze registrul prin reintroducerea datelor respectând în mod riguros identificatorii specifici fiecărei entități – CUI, categorie, formă juridică, formă de organizare, nivel de înființare pentru angajator, CNP pentru salariat, număr și dată încheiere contract pentru contract.

[ads2]

You May Also Like…

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *