Site icon Servicii Contabilitate Oradea

Desfiintare PFA, II, IF – necesare ONRC

Pentru persoanele care isi desfasoara activitatea prin intermediul PFA, II sau IF, si doresc sa le inchida (datorita modificarii modului de impozitare) pe site-ul Oficiului National al Registrului Comertului, este publicat un ghid cu documentele necesare desfiintarii acestor forme de organizare.

Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a radierii persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale şi întreprinderilor familiale

  1. Cererea de înregistrare – formular, bifată în dreptul la pct. II – radiere şi la pct. 7.6. pentru motivul radierii;
  2. Documentul care atestă motivul radierii, dacă este cazul;
  3. Certificatul de înregistrare și certificatul constatator de autorizare (original);
  4. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale – detalii:
    • 45 lei – taxele de registru;
    • 27 lei, reprezentând un procent aplicat taxei de registru – 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevăzute de Legea nr. 85/2014.

Daca nu doriti sa inchideti, dar nici sa platiti la nivelul impozitelor din 2016, puteti lua hotararea suspendarii pe maxim 3 ani. Procedura de suspendare, o puteti vedea aici.

Exit mobile version