Bilant depus la ghiseu – de ce ai nevoie?

Timp citire:

Daca doriti sa depuneti bilantul la ghiseu si nu online, aveti nevoie de urmatoarele atasamente:

Listat:

  • bilantul in doua exemplare. Se listeaza Formularul 10, 20, 30 si 40.
  • raportul administratorului;
  • declaratia conform art. 30 Legea contabilitatii;
  • procesul verbal de repartizare a rezultatului;
  • balanta lunii Decembrie;
  • dosar cu sina;
  • In plus, daca vorbim de entitati mici si mijlocii, deci NU de microentitati, se listeaza notele la bilant.

Pe stick aveti nevoie de bilantul in PDF inteligent si atasamentul zip, care trebuie sa contina:

  • notele la bilant semnate (daca vorbim de enitati mici si mijlocii);
  • raportul administratorului;
  • proces verbal de repartizare profit/pierdere;
  • declaratia conform art.30.

Unele administratii fiscale solicita CD care ramane la ei. In caz ca trimiteti bilantul prin posta, atunci in plic puneti un CD cu atasamentele.

Dupa ce depuneti bilantul obtineti un numar de depunere. Cu acel numar intrati peste 1-2 zile pe site-ul https://www.anaf.ro/StareD112/ si descarcati RECIPISA (confirma faptul ca bilantul a fost depus si ca nu exista erori) care trebuie sa fie pastrata. Mult succes!

Dă share dacă ți-a fost de folos și îți mulțumesc pentru asta!

Alte articole…

1 Comentariu

  1. Mihaescu Dan Paul

    Am depus bilanț la ghișeu,la căutarea recipisei nu apare depus.Ce- i de făcut,mulțumescS-a depus in 13 Martie.

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *